Για την ανάπτυξη του τμήματος logistics επιθυμούμε να καλύψουμε την ακόλουθη θέση πλήρους απασχόλησης, όπου ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναλάβει καθήκοντα Υπευθύνου Αγορών και συμπληρωματικά Εξυπηρέτησης Πελατών με σκοπό την απόκτηση εμπειρίας και εξέλιξή του/της στη θέση του Logistics Manager:
Καθήκοντα Υπευθύνου Αγορών
- Εξασφάλιση διαθεσιμότητας και κρατήσεις εμπορευμάτων.
- Παραγγελίες.
- Επικοινωνία και διαπραγμάτευση με προμηθευτές και μεταφορικές εταιρείες.
- Εντολές φόρτωσης σε προμηθευτές και μεταφορικές εταιρείες.
- Διαχείριση φορτώσεων και έκδοση λιστών παραλαβής.
- Έλεγχος τιμολογίων προμηθευτών και μεταφορικών εταιριών.
- Έλεγχος της διαδικασίας παραλαβής εμπορευμάτων.
- Διαχείριση επιστροφών. Credit claims σε οίκους & μεταφορικές. Παρακολούθηση υποθέσεων.
- Αξιολόγηση προμηθευτών (ορθότητα εμπορευμάτων, χρόνοι, ελλείψεις).
Καθήκοντα Εξυπηρέτησης Πελατών
- Καταχώρηση παραγγελιών.
- Επικοινωνία και συμφωνία με πελάτες χονδρικής για παραδόσεις και πληρωμές.
- Διαχείριση παραπόνων των πελατών χονδρικής.
- Τιμολόγηση
Προσόντα
- Απόφοιτος ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ, κατά προτίμηση οικονομικής κατεύθυνσης.
- Σχετική εργασιακή εμπειρία.
- MS Office, πολύ καλά MS Excel.
- Πολύ καλά Αγγλικά.
Δεξιότητες
- Πελατοκεντρική αντίληψη
- Άνεση στην επικοινωνία και στη διαπραγμάτευση. Άριστη χρήση προφορικού λόγου.
- Πολύ καλή διαχείριση χρόνου και παράλληλων εργασιών.
- Οργανωτικότητα.
- Εργασία βάσει διαδικασιών.
- Εργασία υπό πίεση.
Προσφέρουμε
- Σύμβαση αορίστου χρόνου.
- Αποδοχές αναλόγως προσόντων