Iστορία

1970

Ιδρύεται η εταιρία «Β. ΜΗΚΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.» από τον Βασίλη Μήκο, με έδρα ένα διώροφο κατάστημα 250 τ.μ. στην οδό Καπνικαρέας 5 και Μητροπόλεως, στο κέντρο της Αθήνας. Το κατάστημα προσφέρει μία πλειάδα υφασμάτων για γυναικεία ενδύματα, όλα εισαγωγής, κατά κύριο λόγο από την Αμερική.

1980

Γρήγορα η κουρτίνα και το ύφασμα επιπλώσεων αρχίζουν να αποτελούν ένα νέο, ιδιαίτερα δυναμικό προϊόν για την εταιρία και το κατάστημα, για να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση του αγοραστικού κοινού, επεκτείνεται με άλλα 250 τ.μ. επί της οδού Μητροπόλεως.

1981

Η εταιρία δημιουργεί ένα δεύτερο, ιδιόκτητο κτίριο με εμβαδόν 1.300 τ.μ. στην Καλλιθέα, για την κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών επιπλέον αποθηκευτικών χώρων.

1985

Μία σημαντική στρατηγική επιλογή καθορίζει το μέλλον της εταιρίας. Αποφασίζεται η επικέντρωση στο χώρο της κουρτίνας και του υφάσματος επιπλώσεων και η παράλληλη απόσυρση από την αγορά γυναικείων υφασμάτων.

1990

Ο αποθηκευτικός χώρος της Καλλιθέας αποκτά κι ένα κατάστημα Λιανικής Πώλησης, το οποίο καταλαμβάνει 3 από τους ορόφους του, προσεγγίζοντας έτσι περισσότερο του κατοίκους των νοτιότερων προαστίων της Αθήνας. Το καλοκαίρι του ίδιου χρόνου, το κεντρικό κατάστημα, ύστερα από 20 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας, ανακαινίζεται και ανανεώνεται πλήρως.

1992

Δημιουργείται ένα νέο κατάστημα με τη μορφή Stock-House, όπου διατίθενται εμπορεύματα παλαιότερης εποχής, σε μειωμένη τιμή. Το νέο κατάστημα βρίσκεται στην οδό Αιόλου, σε κοντινή απόσταση από το κεντρικό κατάστημα.

1994

Έτος-σταθμός στην πορεία της εταιρίας που στρέφεται πλέον, εκτός από τη Λιανική, και στη Χονδρική Πώληση. Δημιουργείται ένα πανελλαδικό δίκτυο, χτίζοντας έτσι τη νέα εικόνα της Β.ΜΗΚΟΣ Α.Ε., που αποκτά πλέον το διακριτικό τίτλο ΜΙΚΟS.

2001

Αναβαθμίζεται ο τομέας της Λιανικής Πώλησης σε όλα τα επίπεδα.

2004

Έτος-αφετηρία για τους νέους οραματικούς προσανατολισμούς της εταιρίας. Η έννοια του reengineering αρχίζει να γίνεται γεγονός: Επαναπροσδιορίζεται η φιλοσοφία, δημιουργείται ο νέος στρατηγικός σχεδιασμός και στο νέο οργανόγραμμά τίθενται εντέλει οι βάσεις για τη νέα δυναμική και πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα εικόνα της επιχείρησης.

2006

Μετά από ένα χρόνο αναστολής λειτουργίας της λιανικής πώλησης λόγω μεταφοράς από το αρχικό και ριζικής ανακαίνισης του νέου κτιρίου, η επικοινωνία της MIKOS με τον καταναλωτή αποκαθίσταται με τον ολοκαίνουριο νέο εκθεσιακό χώρο στην οδό Μητροπόλεως 66. Μια νέα εικόνα και νέα ταυτότητα χαρακτηρίζει το νέο αυτό ξεκίνημα, που έρχεται να προσφέρει ένα καινούργιο επίπεδο εξατομικευμένων συνολικών διακοσμητικών λύσεων στον καταναλωτή, υψηλότατων προδιαγραφών και απαιτήσεων.

2017

Η εταιρεία επενδύει στην μετακίνηση του καταστήματός της σε ιστορικό νεοκλασικό κτίριο του 1900, απέναντι από το καθεδρικό ναό της Μητρόπολης. Η επιφάνεια των ωφέλιμων 1000 τετραγωνικών μέτρων, κρίνεται ιδανική για την φιλοξενία του Στρατηγικού στόχου της εταιρείας, που είναι η παροχή Συνολικών Διακοσμητικών Προτάσεων καθώς και επαρκής για να στεγάσει τις 3 βασικές της λειτουργίες : την εξειδικευμένη πρόταση διακόσμησης ανά στυλ, την προετοιμασμένη πρόταση ανά χρώμα για άμεση παραλαβή, την πρόταση υλικών σε επαγγελματίες διακοσμητές και αρχιτέκτονες.